Just one of those days

Idag har jag varit rätt så produktiv om jag får säga det själv. Jag har tvättat (med tydliga framsteg från förra gången), jag har irrat runt på biblioteket efter böcker, och så har jag skrivit på en av mina många uppsatser. Den uppsatsen är dock långt ifrån färdig även om jag skrivit ungefär hälften (samtliga uppsatser som vi ska skriva den här terminen ska vara på mellan 2000 och 3000 ord).

Kvällen har jag tillbringat med ett gäng vänner och vi har sett tysk fotboll, Cleveland show, You tube-klipp och lyssnat på musik, mer eller mindre samtidigt. Trevligt var det i alla fall.

Nu ska jag bädda min säng så att jag kan lägga mig och sova.

Min smaskiga middag bestående av omelett med rökt bacon och mozzarella, sås på crème fraiche, pesto och tomatsås och liten bit gurka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0