Handarbete (eller ursäkt för att inte plugga)

När vi besökte Stonehenge i helgen ville jag så klart ha med mig ett minne därifrån. Eftersom att man inte får ta med sig en bit av stenarna hem (av uppenbara skäl!) så köpte jag en kylskpåsmagnet från souvenirshoppen. Allt som behövdes för att brodera denna och sedan sätta fast i plastdelarna följde med för strax under hundralappen.

Nu har jag fått mersmak. Förra året broderade jag en doptavla och i år alltså en kylskåpsmagnet, nästa års projekt får gärna vara något större. Jag blev även riktigt sugen på att virka då en australiensisk tjej här har virkat sin egen basker, en sån vill jag också göra! Ja, jag skippar basgrejerna och går direkt på huvudbonaderna, haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Helt rätt Lisa! Kan man så ska man. Hade önskat att jag kunde sticka. Tänk allt man skulle kunna fixa själv, preciis som man vill ha det!

2011-11-16 @ 20:39:49
Postat av: Lisa

Ja visst är det så!? Ja, det hade verkligen inte varit dumt. :)

2011-11-16 @ 23:16:38
URL: http://forthetimebeing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0