Sweet Sunday

Idag gjorde jag klart det absolut sista av pillergörat på mina två sista individuella uppsatser. Det firades med en runda på stan, ungefär hälften av grejerna jag köpte var till mig själv och hälften var julklappar, det kändes som en bra fördelning.

Ikväll kommer Karin och Maxime hit för att se en film, det står mellan Something borrowed, The blind side och Water for elephants. Det är perfekt med killkompisar som även gillar typiska "tjej-filmer"!

Jag tycker jag har klarat mig bra från förkylningar den här hösten. Bortsett från veckan då Thomas var här då jag lyckades pricka in halsont och feber. Nu när det bara är en vecka kvar innan jag åker hem så verkar det vara dags igen. Sen hjälpte det ju knappast att brandlarmet drog igång under festen i fredags så vi fick stå en stund ute i kylan innan vi blev insläppta igen... Jag hoppas den försvinner lika snabbt som den dök upp så att jag hinner med några fler träningspass innan söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0