10 dagar till julafton och 4 dagar till jag åker hem

Jag har äntligen äntligen äntligen (sa jag äntligen?) lämnat in det sista grupparbetet! Imorgon lämnar jag in mina två sista individuella. Lyckan är total!

Idag bjöd universitetet på julmiddag under eftermiddagen (och jag som tycker att jag äter middag tidigt!). Det bjöds på typisk engelsk julmat; potatismos, kalkon, kokta grönsaker, gelé och stuffing. Precis som förra gången jag åt typisk engelsk mat så tycker jag inte att den smakar någonting. Imorgon åker Tobi och Maxime hem till Tyskland respektive Belgien så detta är vår sista dag tillsammans här i Bradford.  Ikväll ska vi äta middag ihop och sedan blir det en pubrunda. Jag röstade på indiskt men Tobi ville absolut äta på Burger Time en sista gång innan han åker så det ser ut att bli det. Först ska jag och Karin göra köttbullar för imorgon är det dags för Erasmus-studenternas jul/avskedsmiddag!

Som den svensk jag ändå är måste jag se till att nämna vädret, det regnar katter och hundar och blåser gör det också! Jag längtar till snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0