Misslyckad pubcrawl

Ikväll var det dags för pubcrawl, och som vi hade laddat! Väl där blev vi indelade i grupper och skickade åt olika håll, inte så roligt när man går dit som ett gäng. Sedan visade det sig att det var studentradions pubcrawl och dom försökte värva medlemmar. Jag avvek diskret från min grupp och stötte ihop med en spanjor som bor i Karins korridor. Han bjöd med mig på förfest och sen skulle dom vidare på en större fest som universitetet ordnat. Jag hakade glatt på där bara för att inse att jag inte hade köpt någon biljett och det var slutsålt. Inte så lyckat med andra ord...

Nu sitter jag i sängen med två av mina favoritkillar Ben and Jerry's och ska se några avsnitt Mad Men. En inte så tokig fredagkväll trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0