Meningslösa måndag

Jag är ledig måndagar och det kan man ju inte annat än älska. Ingen måndags-ångest här inte! Idag har jag försökt strukturera mig då jag har sex stycken kurser som löper parallellt över terminen. Då gäller det att ha koll på vad som ska göras inför varje föreläsning och varje seminarie. Mitt schema är inte helt klart då allt måste klaffa (särskilt på torsdagar när jag har tre kurser) men förhoppningsvis ska det ordna sig under veckan.

Det är också anledningen till att mitt skrivbord ser ut så här:

 

Idag har jag också varit och inhandlat ytterligare kurslitteratur, att behöva köpa böcker till sex kurser samtidigt kan ju ruinera vem som helst! Tur att jag tycker om nudlar...


Kommentarer
Postat av: Evelina

...och jag som gnäller över att ha 3 kurser samtidigt!

2011-10-03 @ 21:03:35
URL: http://eventualiteter.wordpress.com
Postat av: Lisa

Fast mina 6 kurser är ju ändå bara 100% studietakt :)

2011-10-03 @ 23:20:32
Postat av: Miss O

ojjj, good luck :P

2011-10-04 @ 19:21:45
URL: http://www.olessia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0