Senaste tiden

Igår var vi några stycken och åt middag på Pizza Hut (tredje gången på tre veckor, tur de har annat än pizza...), och sedan gick vi på bio och såg Lejonkungen i 3D. Jag tror aldrig att jag har sett den på engelska så det var kul med alla nya röster. Sämst var alla barn som inte kunde vara tysta samt sprang på toa var femte minut, men som en av oss sa efteråt: "Den var rätt förutsägbar, jag blev inte överraskad en enda gång!", haha.

Idag har jag haft "möte" inför ett av många grupparbeten under hösten, vi ska studera konsumentbeteende på Sainsbury's. Jag tror det kan bli riktigt intressant. Sedan hade jag två föreläsningar och en tutorial innan jag fick ta bussen hem vid halv fem.

Ikväll tränade jag för första gången på många många veckor, om man räknar bort sporadiska armhävningar och sit-ups på heltäckningsmattan i mitt minimala rum. Gymmet är fortfarande stängt men de erbjuder två pass om dagen på olika platser på campus, ikväll var vi till exempel i en aula. Passet hette Women Workout Only men jag vet inte riktigt vad det var som gjorde det opassande för killar, så anvancerad var trots allt inte koreografin (armhävningar, sit-ups, utfall m.m).

Två bilder från Bradfords centrum, byggnade på den högra bilden är City Hall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0