Allt och inget

Jag har varit riktigt trött idag, och då tycker jag ändå att jag har sovit ganska mycket de senaste nätterna. Det är kanske vädret, eller mörkret eller någonting annat. I morse var jag en av få som hade föreläsning, de flesta anställda inom den offentliga sektorn strejkade idag för att regeringen vill sänka deras pensioner. Men min lärare ville tydligen inte strejka så jag hade föreläsning kl 9. När jag kom hem en och en halv timme senare tog jag en powernap i 10 min (hjälpte sådär) innan det var dags att bege sig till Student Central för grupparbete. Eller ja, vi var två stycken som satte oss och skrev om en tredjedel av arbetet som vi inte var nöjda med.

På eftermiddagen var vi några stycken som gick till buss- och tågstationen och köpte biljetter till Manchester som vi ska till på lördag. Sedan blev det en promenad till Tesco för att handla mat för våra presentkort som vi fick efter att ha deltagit i Study abroad-mässan för någon vecka sedan.

Nu har jag helt enkelt inte kvar någon ursäkt för att inte skriva klart uppsatsen jag håller på med nu; skillnader och likheter mellan EU och MERCOSUR. Imorgon har jag bokat in en helkroppsmassage så jag försöker tänka på det när motivation tryter (hela tiden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0