Bra början på sista veckan

Det är otroligt så mycket tid man får över när man är klar med allt skolarbete! Idag har jag varit en sväng till på Forster Square där jag köpte en väska att checka in som extra bagage (ja, så illa är det!). Sedan blev det ett stopp på Costa för att få i mig något varmt och läsa lite. Ikväll var jag, Karin, Maxime, Tobi och Marius på puben Wetherspoon och åt middag, vi hade tänkt äta Bradfords bästa fish'n'chips men det stället var stängt. Efter middagen gick vi på bio och såg filmen New Years Eve. Ingen av oss tyckte att den var särskilt bra även om den så klart hade sina moments. Det var i alla fall en hel drös med kändisar och massor av reklam (inte alltid så snyggt gjort).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0