Just another Sunday

Under helgen har jag mer eller mindre sträckläst Niceville av Kathryn Stockett och jag ser verkligen framemot att se filmen!

Bildkälla


I övrigt gick söndagen inte i så många knop. Jag och Karin tog en promenad till Tesco under eftermiddagen och kvällen tillbringade vi på studentpuben med ett pubquiz. Vi var ett lag på sex personer men det gick verkligen inte bra för oss, det är bara att bryta ihop och komma igen en annan gång.

Jag hittade dessa kakor på Tesco, mina och Elins London-favoriter!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag dör, vilka goda kakor!

2011-10-03 @ 21:28:07
Postat av: Lisa

Jag veeet! Och dom kostar bara £1 för 4st. Tur att Tesco ligger en bra bit ifrån universitetet!

2011-10-03 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0