Spretigt inlägg

Igår kväll var vi på pubcrawl i Leeds, tyvärr bestod den av mer promenerande mellan pubarna än någonting annat, men det var trevligt. Konstaterade att Triple Chocoholic-öl smakar ganska gott, men endast i väldigt små mängder.

Det är helt fantastiskt så mycket man hinner när man har vänner som sover länge (alltså nu snackar vi LÄNGE, typ efter 12 och gärna längre!). Jag har förberett tutorials, gjort läxor samt letat information till uppsatser. Tänk om jag kunde vara lika produktiv varje lördag!

Ikväll blir det filmkväll hos Karin. Hon har köpt boxen med Pirates of the Caribbean-filmerna så vi får väl se hur många vi hinner med. Först ska jag dock steka lite plättar (ja, det heter så!).

Här är en bild från när jag och Thomas var på Omar's och åt indiskt för en och en halv vecka sedan. Kolla in naan brödet! Och då är det inte ens helt utvikt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0