När 7 timmar inte är tillräckligt

Alltså jag gillar verkligen inte torsdagar. Kan ha något att göra med att jag har föreläsningar och seminarier non-stop i 5 timmar. Att jag är tröttare än tröttast gör ju inte saken bättre, inte omöjligt att det beror på mörkret som nu har lagt sig över Bradford som en blöt filt. Jag lastar på lite extra pumpafrön på morgongröten för d-vitaminens skull, men lite järn-tillskott skulle nog inte skada.

Ikväll ska vi dock inte deppa, utan det blir födelsedagsfirande för en tjej från Nederländerna. Kommer nog att bli riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

d-vitamin i pumpafrön alltså? Det lägger jag på minnet! Behövs även i Umeå, som du kanske förstår...

2011-11-10 @ 20:32:32
URL: http://eventualiteter.wordpress.com
Postat av: Lisa

Japp! Det kan jag tänka mig. Det är väldigt praktiskt att på alla förpackningar här i England står det om "maten" innehåller lite extra av någon vitamin eller mineral. Skönt för en sån mig som är lite lat och inte står och läser det finstilta.

2011-11-10 @ 23:29:38
URL: http://forthetimebeing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0