Jag har det jag gör

Detta är uppsatserna som jag ska skriva i höst!

Individuella:
MNCs bribing their way into lucrative contracts
How IKEA is affected by and affects European policies
EU and MERCOSUR - comparing and contrasting

I grupp:
Consumer behaviour at Sainsbury's
Foreign Direct Investment in China
Analysing two academic articles

Jag har kommit igång rätt bra på de individuella, den översta av dem har jag skrivit "klart". Nu ska den bara få ligga till sig i två veckor innan jag går igenom den en sista gång innan inlämning. Grupparbetena är inte ett ord skrivna på så där börjar det vara dags. Halvtid i terminen ar nu passerad och deadline börjar närma sig för vissa av dem.


Kommentarer
Postat av: Malin

Verkar inte spela någon som helst roll vart man befinner sig gälllande efterhängsna uppsatser! Just för tillfället skriver vi också om IKEA - bara den 8 inlämningsuppgiften denna höst! Tur att skolan håller oss sysselsatta så att man inte behöver ha långtråkigt hemma ;-) hang in there girl, det där fixar du!

2011-11-01 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0