Inte okej...

...att ens pojkvän skickar såna här bilder! Jag vill också haaa!


Dagens löpning blev 30 min i varierande hastigheter. Älskar att få springa igen!

Nu är det dags för skola och jag ska lämna in min första individuella uppsats, det känns otroligt skönt med en uppgift mindre att tänka på samtidigt som det är lite nervöst för att man inte riktigt vet var nivån här ligger. Vi ska dessutom lämna in uppsatsen både i pappersformat och på cd. Ja, CD!, har ni hört något så dumt!? Vad hände det med att maila? Tänk på oss mindre tekniskt begåvade. Ungefär så här lät det igår:

Jag: Är det svårt att föra över ett Word-dokument till DVD-skivan? (Vi köpte dvd-skivor för att det var billigare)
Kompis: Nej nej, du behöver bara bränna över det.
Jag: BARA bränna över det?
Kompis: Ja, har du en brännare på din dator?
Jag: Hur vet man det?
Kompis: Jag tar med min dator så gör vi det på min!

Lite senare, samma kompis.
Kompis: Men du har ju en brännare på din dator!
Jag: Hur vet du det?
Kompis: Det står ju där på etiketten.
Jag: Jaha, där ser man!
Kompis: Då öppnar du programmet för dvd-brännaren.
Jag: Vad heter programmet?
Kompis: Glöm det, jag gör det på min dator istället!

Det är ju för tusan jobbigare att lämna in uppsatsen än att skriva den!

Kommentarer
Postat av: Annoula

Åhh... De små rackarna är farligt goda :D

2011-11-24 @ 20:30:34
URL: http://www.annoula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0