Hallelujah-moment!

Idag öppnade äntligen gymmet igen, som jag har längtat! Glad i hågen kastade jag mig upp löpbandet, men av någon anledning gick det något tyngre än sist jag sprang (2½ månad sedan)...

Det var riktigt härligt (nåja), och jag älskar känslan när benen skakar när man kliver av löpbandet! Nu hoppas jag att det inte dröjer så länge till nästa pass, söndag kanske och definitivt måndag.

Hög på endorfiner ska jag nu göra mig i ordning för en girls night out här i Bradford (men inget går upp emot girls out night i Skellefteå!). Först blir det middag på en restaurang i närheten av universitetet och sedan blir det vin, ost och kex följt av utgång på en klubb som heter Tokyo.

Trevlig fredag kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0