Everybody put your hands in the air

Att skriva den där uppsatsen gick inte alls så bra som jag hade hoppats på. Det är dock ingenting jag tänker lägga energi på nu. Idag har jag börjat packa och har nog packat allt som går. Det skulle inte förvåna mig om det blir övervikt denna gång också, trots att jag har en extra väska, men jag har tänkt skylla allt på kurslitteraturen. Bokhandeln här på campus har som policy att man kan sälja tillbaka sina kursböcker till dem och få 30% av priset tillbaka, och därför bestämde jag mig i september för att köpa böckerna till samtliga kurser. Jag hade uppenbarligen inte läst till finstilta tillräckligt noga för när jag i veckan gick dit med tre böcker som jag ville bli av med så var det bara en de tog emot. De andra två böckerna kommer tydligen i ny upplaga nästa år och då gäller inte den där policyn. Lite surt men med lite tur så kanske de går sälja i Sverige.

I eftermiddags var jag på gymmet och sprang, var i stort sett själv där, och nu har jag ätit middag.
Så här ser kvällens ut; Dhansak Mild med naan-bröd och en ale. 

Alldeles för lättövertalad som jag är så är jag nu på väg till mitt sista FND här i Bradford. Hade tänkt mig en hemmakväll med film och vindruvor men istället hakar jag några franska tjejer och andra Erasmus studenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0