Jag är med lägenhet!

Jag är så himla glad! Från och med den 1 januari har jag en etta på 43 kvadrat på Nydalahöjd, Umeå. Det firar jag med tomatsoppa till middag (bäst att börja spara så att man har råd med hyran, haha) och sedan Aroma Therapy Massage.

Köpte även två nya böcker idag då jag läste ut den senaste när jag väntade på bussen. Hade dessutom poäng att handla för så då tyckte jag att det var motiverat med ett köp! Böckerna som fick följa med hem var Room av Emma Donoghue och How to be a woman av Caitlin Moran.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh grattis!

2011-12-01 @ 20:41:42
URL: http://eventualiteter.wordpress.com
Postat av: Malin

Grattis till lägenheten :-) så himla skoj! Skönt att slippa korridors-livet kan jag tänka mig! Se till att komma hem Snart så att vi kan ses! Det är alldeles för längesen nu!

2011-12-01 @ 21:15:17
Postat av: Lisa

Tack så mycket hörrni! :)

Jo det ska verkligen bli skönt att slippa bo i korridor, men jag har verkligen haft tur, både i Umeå och här i Bradford har det varit bra korridorer. Jag jobbar stenhårt på att komma hem! :)

2011-12-02 @ 10:27:00
URL: http://forthetimebeing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0