Honey I'm home!

Jag tog mig hem utan några bekymmer. Eller ja, flygplatsen Leeds/Bradford lyckades tappa bort min laptop genom säkerhetskontrollen men hittade den tack och lov i en hög av tomma lådor. I Stockholm var jag nära att missa planet upp till Skellefteå, jag var ute i så god tid att de hann byta gate under tiden jag satt där och väntade! I övrigt hann jag uppleva de flesta väderlekarna; Yorkshire sa hejdå med ett strålande höstväder, över Amsterdam låg ett svart moln som släppte ifrån sig blixtar samt lite nederbörd, Stockholm och Skellefteå välkomnade mig med snöblandat regn.

Tragiskt dock att det ska ta 12 timmar att ta sig hem, men så är det när man ska förflytta sig från ett avsides ställe till ett annat. Nu är jag i alla fall hemma och har börjat jobba på julstämningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0